S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
       

Staňte sa našim priateľom na facebooku a buďte prví informovaní o novinkách ktoré sme pre Vás pripravili.


Chcete urobiť radosť Vašim priateľom či blízkym ale neviete sa rozhodnúť pre konkrétnu dekoráciu či doplnok?

Darujte im darčekovú poukážku aby si mohli sami vybrať v našom internetovom obchode ten pravý darček ktorý skrášli ich domov.

NOVINKY

arr3Navštívte našu kamennú predajňu Lavanda na Čiernej VodeTešíme sa na Vás každý deň okrem nedele: Pondelok:      14:00 - 18:00 Utorok:         14:00 -...


Nostalgia francúzskeho vidieku s kolekciou Comptoir de Famille už teraz na www.lavanda.sk

TOVAR V AKCII

KONTAKTY

LAVANDA DECOR s.r.o.
Roľnícka 128
831 07 Bratislava
tel: +421 903 715 094
lavanda@lavanda.sk
Sme tu pre Vás v pracovné dni od 8:00 do 16:00

» Preberanie zásielky

Odporúčaný postup pri preberaní zásielky

Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru dôkladne skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru skontrolovať obsah zásielky a spísať s prepravcom protokol o zistených chybách spôsobených počas prepravy. V prípade, že k takejto situácii došlo, bezodkladne nás prosím kontaktujte (viď. Kontakty)
Ak zásielka vykazuje známky poškodenia alebo vniknutia do zásielky, ihneď skontrolujte s prepravcom obsah zásielky a spíšte protokol o zistených chybách.
Ak kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu bez spísania protokolu o zistených chybách s prepravcom, predávajúci z tohto dôvodu neuzná prípadné neskoršie reklamácie.

Odporúčaný postup pri poškodenom obsahu prevzatej zásielky:

Ak zásielka nevykazuje známky poškodenia a je adresátom potvrdený preberací protokol dopravcovi, stáva sa zásielka vlastníctvom kupujúceho.
Po prevzatí zásielky sú ďalšie reklamácie ohľadom poškodenia zásielky riešené s dopravcom.

Odporúčaný postup pri poškodení obsahu prevzatej zásielky je nasledovný:
Kupujúci je povinný bez odkladu prekontrolovať obsah zásielky a prípadné závady hlásiť prepravcovi ihneď, najneskôr do 24 hodín od doručenia zásielky. Je dôležité zachovať zásielku v pôvodnom stave vrátane obalov a výplní.
V každom prípade odporúčame kontaktovať dopravcu bez odkladu, výrazne tak prispejete ku kladnému vybaveniu reklamácie.

Snažíme sa robiť všetko pre to, aby doručenie zásielky prebehlo v poriadku a bez akýchkoľvek problémov. Snažíme sa, aby tovar bol vždy dôkladne zabalený a aby tak nedošlo k jeho poškodeniu.


Dôrazne odporúčame: Pred prevzatím si zásielku dôkladne skontrolujte! V prípade, že je zásielka v poriadku, čo najskôr skontrolujte jej obsah. Včasnou kontrolou zvyšujete šancu na uznanie prípadnej reklamácie.


V prípade akejkoľvek otázky, nezrovnalosti alebo problémov s dopravou nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom, sme tu pre Vás!

Problémy s doručením

Pretože pre doručovanie zásielok využívame služby externej spoločnosti, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k Vám nedorazila v očakávanom termíne. V takom prípade (pokiaľ Vaša zásielka nebola doručená do 5 pracovných dní od obdržania e-mailu o odoslaní zásielky) si najprv veľmi jednoducho overte, kde sa Vaša zásielka nachádza podľa nasledovného postupu:

  1. Požiadajte nás mailom o zaslanie čísla Vašej zásielky.
  2. Na základe čísla Vašej zásielky si môžete v online systéme kuriéra overiť kde sa Vaša zásielka nachádza
  3. ak kuriér zásielku stratil okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli vybaviť reklamáciu stratenej zásielky a zaslať Vám nový tovar

 

ODJiZm